Tagi
Opinie naszych klientów
- Maciej S.
Od zawsze miałem swojego sprawdzonego mechanika który opiekował się moimi autami i spisywał się przy nich na medal. Od pewnego czasu jestem użytkownikiem Toyota Avensis III - T27 D4D 2.0 (w samochodzie uszkodził się jeden z wtrysków)Od awarii i wymiany wtrysków minęło półtora miesiąca. Codzienne wizyty w warsztacie i brak rozwiązania. Mój dotychczasowy mechanik rozłożył ręce. Zacząłem szukać rozwiązania w necie i tak trafiłem do WJ Auto. W zasadzie w ciemno zadzwoniłem i po rozmowie telefonicznej zaufałem.A teraz kilka faktów: - sprawne umówienie terminu w kalendarzu - nie jeżdżące od półtora miesiąca auto przywiozłem na lawecie - w umówionym terminie rozpoczęta naprawa, trafna diagnoza w ciągu kilku godzin - wsparcie w doborze części - po naprawie auto zostało do następnego dnia by ostatnie testy przeprowadzić na „zimnym silniku”Dziś odebrałem auto które znów daje przyjemność z jazdy. Dziękuję za pracę całego zespołu, sprawną diagnozę i profesjonalne podejście do tematu.Podsumowując dziś niezbędna jest wąska specjalizacja która kosztuje. Zespół na tyle duży by mechanik wspierał elektro technika :) Jednocześnie na tyle mały by zwinnie współpracował.Raz jeszcze dziękuję Panowie za uzdrowienie mojego auta.
26 lipca, 2019 - Anna Łodygowska
Jak ktoś się nie zna i potrzebuje zaufać komuś w kwestii samochodu to WJ Auto sprawdza się po mistrzowsku. Jest dokładnie tak jak być powinno: jest coś do zrobienia to pytają wcześniej i robią (tak że potem działa) , nie trzeba czegoś robić to informują i nie robią, jest przeuprzejmie i profesjonalnie. Zdecydowanie polecam.
20 kwietnia, 2019 - Piotr Tomalka
Poza tymi pięcioma gwiazdkami powinna być dodatkowa gwiazdka wyróżniająca. Przy okazji wymiany rozrządu poprosiłem o ogólny przegląd auta. Panowie podeszli do mojej RAV4 II z takim zaangażowaniem, jakby to było ich prywatne auto. Znaleźli kilka niepokojących usterek, które wydłużyły pobyt auta w serwisie o kilka dni, ale zostały fachowo usunięte i udokumentowane na zdjęciach (ich niewyłapanie w czas mogłoby się skończyć bardzo kosztownie). Moje auto dostało nowe życie! :) Jeszcze raz dziękuję i bardzo polecam!
20 kwietnia, 2020 - Mateusz Wiśniewski
Kompleksowa obsługa i konkretne terminy. Bardzo dobry kontakt z klientem. Żadnych nadprogramowych, nieuzasadnionych napraw czy wymian części bez wcześniejszej konsultacji z właścicielem samochodu. Pełna ewidencja czynności wykonanywanych przy samochodzie, obsługa płatności bezgotówkowych, paragony. Panowie dokładnie sprawdzają samochód co pozwala odpowiednio wcześnie zlokalizować potencjalne zagrożenia i zareagować. Polecam.
31 lipca, 2020